Ahoj Elemenťák, ahoj Elemenťačka, niečo sa pokazilo ??? Aj to sa občas stane, či už to je z božej vôle, alebo našou chybou. Vieme sa k tomu ale postaviť čelom, takže nižšie sa dočítaš ako postupovať, keď sa "nedajbože" prihodí nejaký prúser.
VÝMENA TOVARU = NO PROBLÉM
Nesedí tí veľkosť alebo typ? Farba nie je taká ako na obrázku? Nevadí! Tovar späť zabaľ, pridaj faktúru a odkaz, čo by si rád vymenil za čo :-) Tovar, ktorý ti nesedí, jednoducho zašli na našu adresu - ALE POZOR - tovar zašli na Elementstore na adresu Ostravská 494, 739 25, Sviadnov alebo sa za nami priamo stav (neposielať na fakturačnú adresu do Palkovic - predĺži to zbytočne celý proces).
VRÁTENIE TOVARU = NO PROBLÉM
Hoci sme urobili všetko preto, aby všetko sedelo a napriek tomu to nie je ono, tak môžeš samozrejme botky vrátiť. Snažíme sa vychádzať každému v ústrety, preto nehľadíme na striktnú 14 dennú lehotu a botky môžeš vrátiť do mesiaca od zakúpenia. Nesmú však javiť žiadne známky používania a musia byť v originálnej krabici a riadne zabalené. Botky zabaľ do originálnej škatule, prilož faktúru, číslo tvojho účtu na ktorý budeme posielať peniaze a odkaz, prečo botky vraciaš. Toto všetko zašli na našu predajňu na adresu Elementstore na adresu Ostravská 494, 739 25, Sviadnov alebo sa zastav osobne.
REKLAMACE = NO PROBLÉM
Ahoj Elemenťak, ahoj Elemenťáčka, práve sa nachádzaš v sekcií Reklamácia. V prípade, že sa ti niečo stalo, ver, že nás to veľmi mrzí. Buď si však istý/á, že urobíme maximum preto aby sme túto záležitosť vyriešili čo najrýchlejšie. Ak si rozhodnutý/á tovar nechat posudíť reklamačným oddeleniam, prosím, riaď sa následujúcimi pokynmi a pamätaj prosím, že pre riadne započatie reklamačného procesu musia byť splnené následujúce reklamačné podmienky:
- Produkt vyčisti
- Založ do krabice (nemusí byť originálna)
- Prilož kopiu faktúry
- Vytiskni a vyplň reklamačný formulár
- Všetky tieto položky zabal do krabice
- Privez alebo pošli na našu adresu obchod Elementstore, na adresu Ostravská 494, 739 25, Sviadnov